Dispečeri mogu jednostavno upravljati zadacima i nadgledati učinak . Trenutna lokacija zaposlenog i status radnog učinka vizualizuju se određenom ikonicom i bojom na mapi.
Aplikacija terenskog radnika
Terenski radnici imaju pristup ažuriranoj listi zadataka. Svaki zadatak sadrži informacije koje opisuju posao koji treba obaviti. Ažuriranje statusa učinka na terenu je odmah vidljiv dispečeru.
DISPEČERSKA PODRŠKA
Dodeljivanje/raspored radnih zadataka
GeoTask funkcije omogućavaju dispečerima da dodaju zadatke, postavljaju rokove i prate napredak u radu. Dodeljivanje zadataka radnicima može se izvršiti u dva načina: ručno ili automatski.
Zakazivanje sastanaka
Aplikacija prikazuje raspoložive vremenske termine, što olakšava zakazivanje sastanaka sa klijentima.
Optimizacija raspodele zadataka
Pored ručnog dodeljivanja zadataka, dispečer može birati između 2 automatske opcije: „minimiziranje upotrebe resursa“ ili „uvećavanje radnog opterećenja“.
Optimizacija se zasniva na dostupnosti resursa, lokaciji zadatka i rokovima.
Nadgledanje radnog učinka
Dispečer može da vidi trenutnu poziciju terenskog radnika na Google mapama i njihov status: „na mreži“ (online), „van mreže“ (offline), „na putu“ ili „radi“. U zavisnosti od vrste, zadaci su predstavljeni ikonicama. Boja ikone označava status napretka.
Kvantitativni parametri
Zadaci se tehničaru / vozilu mogu dodeliti prema kvantitativnim parametrima. Vrednosti se definišu u odeljku sa detaljima zadatka, a zatim identifikujemo osobine zaposlenog ili vozila koje ispunjavaju navedene zahteve.
Veštine i kvalifikacije
Uz svaki zadatak navedene su veštine i kvalifikacije neophodne za njegovo izvršavanje. Profil svakog terenskog radnika uključuje listu njihovih pojedinačnih kompetencija. Zadaci se dodeljuju kada se veštine potrebne za njihovo ispunjavanje podudaraju sa veštinama navedenim na profilu terenskog radnika.
TEHNIČKA PODRŠKA ZA RADNIKE NA TERENU
Trenutna lista zadataka
Zadaci su predstavljeni kao spisak. Svaka promena ili ažuriranje njihovog statusa vidljiva je kao obaveštenje ili oznaka.
Detalji zadatka
Kada odaberete zadatak, možete pregledati njegove detalje, poput adrese, zakazanog roka, podataka za kontakt ili priloga.
Tok izvršenja zadatka
Radovi na terenu se registruju kao promena statusa i šalju putem mobilne aplikacije. Aplikacija takođe beleži vreme promene statusa.
Obaveštenja
Novi zadaci i promene statusa pojavljuju se na mobilnim uređajima kao obaveštenja.
Napomene i prilozi
Kreiranje tekstualnih beleški i priloga na slikama olakšava izveštavanje.
Obrasci
Zadaci mogu da uključuju obrasce kreirane u aplikaciji dispečera. Podaci se prvo prikupljaju na mobilnom uređaju tokom terenskog rada, a zatim se prenose dispečeru.